Кошик
1 відгук
+380 (63) 552-72-47
ARMORY
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Шановні покупці,  Згідно з законом України «Про захист прав споживачів», наша компанія повертає та обмін товару належної якості впродовж 14 днів із моменту його купівлі за дотримання певних умов. Обміну та поверненню не підлягають товари з переліку, затвердженого постановою КМУ від 19.03.94 г No 172. Обмін і повернення товару належної якості Ви можете обміняти товар належної якості на аналогічний або повернути його в магазин із подальшим латкувачем коштів. Обмін і повернення товару проводиться впродовж 14 днів, не рахуючи дня придбання, у разі дотримання таких умов: - товар не був у вживанні; - збережені його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики; — є товарний або касовий чек, інший документ, що підтверджує оплату зазначеного товару. Брак у Вас касового чека або іншого документа, що підтверджує оплату, не позбавляє Вас можливості обміняти або повернути товар. У разі відмови покупця від товару належної якості, вартість доставки та зворотного відправлення оплачується задомовленістю. Умови повернення товару неналежної якості Згідно з версією 8 (частина 14) Закону України "Про захист прав споживачів", у разі виникнення сумнівів у якості купленого товару, він може бути підданий спеціалізованій експертизі (експертизу проводить споживач). Обмін товару або повернення грошових засобів у такому разі здійснюється тільки за результатами експертизи. У разі виникнення проблем із товаром,  необхідно виконати такі дії: - Зв'яжіть із нами будь-яким зручним для Вас способом — розділ Контакти https://armory.com.ua/contacts —нівчіть нам, вказавши в темі листа «Відлуння товару», і сформулюйте проблему, що виникла.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner